Thursday, March 21, 2013

..:: Butir2 Permata ::..

Malam ini aku terlalu byk keluarkan butir2 permata dr setiap kelopak mataku.. Lelah.. Bengkak yang teramat hinggakan pandangan menjadi kabur.. Seriusly aku belum cukup kuat.. Kepala ku pun semakin laju berdenyut2, kenapa setiap kali Marah, sakit hati, sedih dan mudah melenting mesti menitiskan air mata? even terlalu gembira pun seseorang boleh menitiskan air mata.. Mudahnya.. Tp sekurang2nya beban yg d tanggung dapat d kurangkan sekiranya itu la jalan utknya meredakan perasaanya.. Mungkin.. Lebih2 lg org macam aku ni.. huuhhh! 

Kenapa aku terlalu cepat melenting skrg ni biarpun perkara remeh dan natijahnya merana sendiri.. Adoiiii semakin hari ku rasakan diri ini terlalu sensitif.. Ya aku sedar kesilapan dan kekurangan diri ku sendiri.. Please cik HATI jangan terlalu sensitif, jangan terlalu MELENTING, jangan terlalu mudah menuding.. Tapi tapi tapi.. Mugkin juga salahku.. Tapi salah ka aku menggunakan ayat 'KAMU'? aaahhhhhhhh! aku masi memikirkan ayat itu dan sekali lg dan lg ia merembes...huuhhhh!.. Sakit okeh!!.. Bukan niat aku pun untuk menyalahkannya.. Tidak terniat dan terdetik pun untuk menuding dan menyalahkannya.. Aku berani SUMPAH! Luluh hati dan perasaan ku d sebabkan ayatku 'KAMU' d salah ertikan dan d anggap menyalahkan sesuatu keadaan yg tdak dapat d elakkan.. Lemahnya aku.. But is ok i noe who i am.. Ya i noe that.. Anyway walau apa pun KAMU tetap terbaik, terbest in my life.. Ya i mean it.. Sentiasa bersabar dgn setiap perangai berubah2 ku.. If one day aku d takdirkan utk bersendirian, aku redha kerana antara aku dan KAMU tiada rahsia lg.. If u noe what i mean :v...

#TUHAN JAGAKAN DIA#







No comments: