Thursday, November 5, 2009

Aku masih d cni..

Setelah 4 ari btapa akhirnya ari ini aku gagahkn diri utk mbuka lapy dan mnguatkn jari jemariku utk menekan setiap urup2 d 'keyboard' lapy tua ini.. setelah hampir setahun br kali ini aku d serang demam yg agak dangir.. adeiii.. ini kali la.. 

Selama keOfflinenan ku be2rapa ari ni.. aku dpt mejes dr para buddy2 ku terutamanya my luvly pren seradc.. sori sera aku ndak dpt bls mejes mu ari tu.. dan jg amt sori tn ndak jgk ku tbls mejes  mu.. neway thx atas keprihatinan kamurg smua.. doakn ku pulih sepenuhnya seperti sedia kala.. buli la mnganjang.. ba kaa..huahuahua

Nota keneneng : Sera.. aku nmpk suda vo kita tu.. waina mantap jgk.. c siput jgk la..huehuehue..

2 comments:

Wady Ag said...

alhamdulillah la.. sihat suda. jan kasi lama... dangirkan diri anda LOL

DaLink Freestyle said...

mag sukul na yan.. dangir sentiasa d mana2..huahua