Monday, December 19, 2011

..:: HaRi PenGanTakaN ::..

L0kaC : D PiSuk2..
SiTuaC : MuD bLink2..
WaTak : DaLink FreeStyle (Aku laitu), Rosse Nanacey, Brenda aka N0t21, PP, Atey, D0ctren (member baru ni), PG aka Elol, Cheng yg Sakai, Halu Sat0naka dan Aan..


Tersebut la Al-kisah kanak2 riang *terlebih riang dr kanak2 sbnrnya*.. Suda menjadi adat resam dan telah terMaktub dalam Akta Freestyle MEnU Crew sebenarnya "Sesi Pengantakan" ini yg mana setiap ahli akan d kenakan hukuman yang setimpal apabila seseorang ahli tersebut telah mencapai usia pada tarikh keramatnya.. Tiada yang terkecuali atau terPele0t atau tersasar atau terLari kesemuanya akan dikenakan hukuman.. Barang sesiapa yang tersasar maka bersedialah pada hari2 yang mendatang kerana sememangnya mereka ini tersangat la majalnya =)) *paling buyuk dan paling tdak asi la klu hini*.. 

Demikian la halnya yang TERjadi pada 18 Disember 2011.. Rancangan rapi telah d buat dgn penuh keFreeStyleLan  oleh mereka2 yg pakar dalam hal2 tersebut termasuk saya sendiri..huehuehue..  D pendekkan crita.. Pada malam tersebut kami telah menyergah salah seorang orang yang TERkuat d dalam MEnU Crew ini *dia bkn kuat tenaga batin ar..=))* dengan mengantak beliau dgn serbuk manik2 *itu blink2* dan ternyata beliau tersangat bersinar2 bak lutsinar yg menyinar..akakakak... Dan jugak terjadi la adegan kejar mengejar kerana beliau dgn rasa kecutnya berlari mengelilingi kawasan yang boleh tahan jugak luasnya dan antara pengejar AKU laitu *suda agak lama ku tinggal acara pecut itu sbnrnya* huuhuhuh... MoHd Khairil Mohd Kamil anda PENGECUT!!! *muka ganas tp tinguk durimun..huehuehue* k0t0h ko sana :v... 

Setelah adegan kejar mengejar bersama MANGSA sebenar tiba2 terjadi la pulak adegan d luar kawalan liputan mangsa ke dua iaitu cik BRENDA aka N0T21..ahahaha.. *siapa yg mulakan hini =))* beliau terkena serangan hendap 0leh pemangsa2 yang TERsangat la majalnya.. BErlaku jugak adegan kejar mengejar d sana.. *budu2 semua kepenatan*... Dan seterusnya terjadi la serang menyerang d antara pemajal2 tersebut dan AKu sendiri telah menjadi mangsa *ini tdak adil aku yg plan aku jgk yg kena* dan akhirnya kesemuanya pemajal2 ini telah menjadi mangsa *dia la pemajal dia la jgk mangsa.. memang majal la* huehuehue.. Akhirnya sesi pengantakan pun berAkhir setelah kesemuanya berseri2 dan bersinar2 bak lutsinar..huehuehue.. Tetapi Tuan Mangsa sebenar masi melarikan diri dan tidak mahu bersalam2am sebagai tanda 'cau cincau' *dasar penakut ehh*... Sebagai penutup n3 kali ini ku sertakan gambar2 sekitar kejadian utk tatapan anda semua... Adi0s..

Mangsa sebenar..

AKU menjadi mangsa..

Yukuk aka Rosse pn menjadi mangsa =))

Pemangsa dan Mangsa..



*Untuk lebih Ramai himpunan gambar2 tersebut sila klik SINI.. klik laju2*..







No comments: