Thursday, March 15, 2012

..:: Miss Him ::..

Huuhhh.. hari ini aku mimpi seseorang yg aku amat syg dan aku amat2 merinduinya..:(.. Rutin aku hari2 balik keja mesti td0r. Hari ni sak 2x aku tertidur dan tah kenapa tiba2 aku termimpikan DIA dlm td0r aku yg kedua kali.. Awal jgk aku mimpi ini..ahaha.. Dan bgn2 sak mata dan pp aku basah..Huhh aku mimpi menangis rupanya :(.. Tp kata org mimpi adalah mainan tdur..(tue la tdur lg maghrib2 =)).. 0 ya actualy aku mimpi seseorang yg aku amat2 syg.. Im miss him so much u noe..(ochh! im crying again dis time :(..).. N he is my Late Father.. Biar pn aku hanya bermimpi tp aku bersyukur sebab aku dpt melihat Dia setelah 5 tahun dia telah tinggalkan aku dan family.. Semoga roh mu tenang dan d tempatkan d kalangan org2 yg beriman.. AL-FATIHAH buat Arwah Ayahanda ku yg tercinta Mohd Noor bin Paweli....


p/s : Haisss emo ni emo :(.. dan aku lapar..huhuhuh








2 comments:

Anonymous said...

mimpi basah..

DaLink Freestyle said...

gitu plak mimpi basah =))