Monday, May 14, 2012

..:: Sensitif ::...

·٠•●❤ Heemmmm.. ari ni suda masuk 3 ari aku selsema, batuk.. Badan rasa lemah mud ber0mbak2 sak rasa.. Paling  sensitif rasa mud d kala ini :(.. pleaseee i d0n like dis part h0oo.. Bkn niat utk silent dlm be2rapa ari ni cuma mau mengelakkn diri dr prasaan sensitip yg lebih mengundang mana2 prasaan yg tersinggung maupun menyinggung (phm2 la ayat lalok ku ni =)) 


..Buat sahabat ku.. Biane.. s0ri la klu aku buatkn ko terasa sakit ati dgn cara gurauan ku.. ( tp tp tp ya jgk aku pn manas sendiri :v) Seriusly aku pn sbnrnya terasa ati dan aku rasa kali ni la aku btl2 terasa amat2 kecik ati..ermmh.. s0 x paya mau rasa bersalah aku tau smua tue pn aku yg mulakan dan utk mengelak kn perkara berulang lg s0 i choice 2 b silent at dis m0ment.. Memang terasa sunyi tp mgkn tue seja la caranya.. Arap2 la sang ati ni akan damai seperti sediakala dgn pantas..hikhik ^^..


..Baikla sang mata pn suda redup minta utk d rehatkan.. Dan sang batuk pn masi bertungkus lumus men0lak2 sang anak tekak :( huaaahgghhhhhhhh bila la mo baik hini..huhuh ❤●•٠·



p/s : Seperti biasa sang perut berkeroncong dgn irama twice.. kr0k.. kr0k.. kr0k.. :(








No comments: