Tuesday, February 2, 2010

*Potluck & BBQ Trip..

Tahniah dan syabas buat Sabahan Bigforumpro atas potluck & bbq yg d adakan pd 30 Januari 2010 (sabtu) dgn meriah. Potluck kali adalah yg ke2 selepas tahun 2008 dan kali ini ramai yg telah join lbh drpd yg d jangka. Thnx member2 yg turut hadir. Aku rasa gembira sbb dgn adanya event sebegini kami dpt bkenal2 kenalan dgn lbh dkt lg dan merapatkan prsahabatan silaturrahim sesama insan. Aku dpt brkenalan dgn member2 chaters yg sblm ini hanya kenal nama atau ID. Bila dah bjumpa dan saling berkenal2 kenalan br org ini org itu akan ckp oh ko plak ni c polan bin polan..hehehhe..

Actualy kami lambat ckit smpi d Lagoon park tu sbb singgah d giant kolombong lg beli brg2 kerluan lg. Ingatkan group kami la yg lambat rupanya kami plak yg awal..huahuahua.. kira2 jam 3 kami smpi. Sampai jak perkara utama d buat ialah buat bara utk sesi memanggang.. ermmmm bila suda mo memulakan pemanggangan penyepit ayam la plak tiada.. lupa beli..hahaha.. tp dengan bijaksana tukang panggang kami mencari alternatif lain sementara tn w8 dgn miss yeokok bergegas ke IP utk beli penyepit tu.. Aku kurang pasti idea siapa yg buat penyepit dr dawai.. ntah dr mana dorg dpt..huehuheu.. tp bjaya jgk la biar pn hasil panggangan per1 agak melucukan sbb hangus..hahaha. Sambil memanggang yg lain plak membuat aktvt bermain bola tampar dan yg lain lg lepak2 sambil bergambar2.. termasuk aku la skali tu..huehuehue.. Lbh krg pukul 6 kami smua brkumpul utk sesi makannnnnnnn.. part ni yg aku tgu2...hahahaha.. Mcm2 aksi dan gelagat yg ada time makan tu masing2 berebut mau ayam la mau kek la...biasa la klu dah kumpul ramai2..hihiihi.. Tp aku tak dpt bhgn makan kek walhal kek tu ada 2 lg..huhuhu.. Tlampau lyn ayam baitu sampaikan kek pn terabai.. huehuehue.. Jam 7.30 selesai suda smuanya.. kami pn bkemas2 utk balik memandangkan tempat tu dah nak tutup.. sblm berambus kami brgambar kenangan bramai2.. Rasanya group kami la paling last dlm Lagoon Park tu nasib la tidak kena halau..huahuahua.. Actualy Potluck ni seramai 31 org klu tak silap aku la aku tak dpt la nak senaraikn nama2 dorg sbb ramai sangat..hihihi..

Tp.. blm abis lg trip ni sbnrnya..ahaks.. kami sambung trip seterusnya ke tempat yg blh d katakan tempat mengeluarkan anak tekak apa lg klu bkn karoke..huehuehue.. kali ni kami ke Cempaka Square plak.. antara yg pegi semestinya aku, yeokok, not, jasz, halu dan 2 lg rakan sekerja c not, atum n cindy.. dorg 2 ni tak pegi potluck tu sbb keja jd dorg join trip mlm plak.. karoke time..hihihi.. yang lain tak dpt join sbb masing2 ada program lain.. Tepat 12.30 masa pn abis, 2 jam je dpt melalak tp puas la jgk melalak brabis..wakakaka.. kami pn berinut pulang utk merehatkan bdn.. -TAMAT- 




ini la antara yg hadir
gambar lain akan menyusul..


No comments: